Edukacja Społeczna VR
Aplikacje VR dedykowane do edukacji dzieci, młodzieży oraz dorosłych z zakresu PPOŻ.
Aplikacje, które wspierają działania w edukacji społecznej!
PPOŻ Zagrożenia w Domu
jeden pokój: 5 min
całość: ~30 min
Rozpoznawanie mowy AI
Handtracking 2.0.
Siatka 2x2m całopokojowa
Opis aplikacji:
Aplikacja składa się z siedmiu niezależnych od siebie pokojów w których przedstawione są zagrożenia pożarowe w domu. W każdym z pokoi przeżyjemy sytuację niebezpieczną, następnie naszym zadaniem jest zadziałać prewencyjnie aby uniknąć zagrożenia:
1. Pokój chłopca – obsługa gaśnicy, zagrożenie skupiania światła przez szkło powiększające.
2. Pokój dziadka – Palenie papierosów w domu, czujka dymu.
3. Salon - pożar od otwartego kominka, zagrożenia od świeczek.
4. Pokój dziewczynki – zagrożenia pożarowe od urządzeń elektrycznych.
5. Piwnica – zagrożenia pożarowe występujące przy stosowaniu urządzeń na paliwa stałe.
6. Pokój Taty – widzimy pożar dachu u sąsiada – powiadomienie służb ratowniczych nr 112.
7. Kuchnia – zagrożenia w kuchni, pożar oraz poparzenia.